Thursday, 20 October 2016

Cara Kurangkan Silau Mata Supaya Dapat Memandu Dengan Selesa

OKTOBER 2016 (SPECIAL EDITION VIVIX)

TESTIMONI 5: NAJIHAH RAZALI

[SILAU MATA MENURUN SETELAH AMALKAN VIVIX]

Silau mata Jiha tinggi hingga perlu contact lense khas.

Bermula dengan masalah rabun, dah la power tinggi. Ditambah dengan silau pula. Selama ini memang semakin menaik ataupun tak turun-turun silau mata Jiha ni.

cara kurangkan silau mata

Mata pun sangat sensitif. Ada masa yang tiba-tiba sahaja sebelah mata keluar air, kelam, tak nampak. Paling cemas kalau masa memandu. Dulu kerja berulang alik dari KL ke Sepang.

Tu kalau cuaca biasa, kalau cuaca panas lagi lah hai, rasa mata macam nak tertutup macam ada pemberat.

Tapi tu dulu, Jiha perasan sekarang dalam setahun nak kena macam tu pun payah. Memang Jiha amalkan Vivix dan vitamin Shaklee yang lain untuk kesihatan.

Tak sangka pula bila buat pemeriksaan mata, bacaan silau menurun. Teruja sangat sebab selama ni tak pernah turun malah asek menaik aje.

Jiha akan teruskan pengambilan Vivix dengan lebih konsisten. Harap silau mata akan menurun lagi dan power mata akan menurun juga.

Terima Kasih Shaklee.

Untuk pertanyaan dan order Vivix, sms/whatsapp 013-924 3387 (Kamilah).


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...