Saturday 1 October 2016

Harga Vivix Shaklee 2016

Ramai sebenarnya nak cuba Vivix setelah baca macam-macam testimoni tentang kebaikan Vivix. Penyakit yang pelik-pelik dan kronik pun dapat sembuh dengan Vivix.

Ini adalah kerana Vivix bertindak dari peringkat sel lagi iaitu unit terkecil yang ada dalam tubuh kita. Maka tak hairanlah. Bila sel sihat, tubuh pun akan sihat tak kira apapun penyakit yang dialami.

Berapa ya harga 1 botol Vivix?

Harga sebotol Vivix ialah RM 475.00. Biasanya ia tahan untuk kegunaan 2 bulan. Tapi kalau saya, sebulan dah habis sebab memang saya suka ambil Vivix ni. Rasanya sangat sedap. Sebab tula cepat habis hehe.

Kalau dilihat dari mata kasar memang agak mahal, tapi jika dengan ambil Vivix dapat menyelamatkan nyawa seorang pesakit kanser stage 4 atau menyelematkan kaki seseorang daripada dipotong akibat diabetes atau menyelamatkan buah pinggang seseorang daripada rosak, adakah ia mahal?

Jawapannya tentulah tak bukan? Tubuh badan kita tak dapat ditukar dengan wang ringgit.

Jika anda atau keluarga anda atau sesiapa sahaja yang anda kenal ingin cuba Vivix untuk penyakit yang dihadapi, pesanan saya : jangan tangguh-tangguh lagi.

Kita boleh ikhtiar namun hasilnya kita serahkan kepada Allah. Ya saya tak jamin yang penyakit yang dihidapi itu akan sembuh sebab ia bukan terletak di tangan saya.

Jika ingin mendapatkan Vivix Shaklee boleh sms atau whatsapp 013 924 3387 (Puan Kamilah).







No comments:

Post a Comment