Monday 12 October 2015

Buat Rumah Secara Tunai. Ini Mungkin Salah Satu Caranya.

Pernah tak terfikir untuk buat rumah secara tunai? Saya dulu rasa macam it's impossible. Sampai la saya jumpa contoh depan mata saya sendiri. Ada saya ceritakan dalam entry lama : Buat rumah cash vs buat rumah dengan pinjaman bank. Ia tak mustahil sebenarnya (bagi yang tak tahu la). Bagi yang dah tahu mungkin boleh anggap ini sebagai refresher :)

Baru-baru ni saya tengok sharing ni daripada seorang Master Coordinator Shaklee. Lagi la kuat keyakinan saya yang saya mampu buat rumah secara tunai. Beliau ada menceritakan bahawa beliau gunakan bonus Shaklee untuk bina rumah. 

Bonus Shaklee dibayar pada 15 haribulan setiap bulan. Jadi beliau akan bayar kontraktor setiap 16 atau 17 haribulan setiap bulan. Rumah beliau siap dalam masa 7 bulan. Dengan menggunakan bonus Shaklee. Tanpa pinjaman langsung.


Masing-masing ada sebab tersendiri bila join Shaklee atau pun mana-mana bisnes lain. Tapi jika anda berimpian untuk buat rumah secara tunai, ini mungkin salah satu caranya. Contoh dah ada depan mata. Shaklee salah satu medium untuk kita capai cita-cita dan impian. 

Macam saya sendiri, salah satu sebab saya join Shaklee ialah sebab nak jadi surirumah dengan pendapatan sekurang-kurangnya 5 angka sebulan. Saya nak time freedom. Saya nak financial freedom. Ada yang saya dah capai. Masih banyak lagi yang belum jadi kenyataan. 

Nak buat rumah secara tunai dengan Shaklee? Ini bukan janji manis MLM tapi anda nak, anda buat, anda dapat. Simple je. 



Siti Nor Kamilah
Pengedar Sah Shaklee
ID 885322
SMS/Whatsapp 013-924 3387

No comments:

Post a Comment