Sunday 4 October 2015

50 Idea Susun Atur untuk Dapur

Saya suka simpan gambar-gambar organizing atau susun atur dapur yang saya dapat dari pinterest kebanyakannya. Maklumlah dapur merupakan tempat yang paling banyak kita sebagai mak-mak habiskan masa. Bila dapur teratur barulah seronok sikit nak duduk lama-lama. 

Saya belum ada dapur yang proper, tiada kabinet dapur (sebab duduk rumah sewa je). Jadi idea ni banyak membantu organize dapur saya. 

Selain itu, ia boleh dijadikan idea untuk dapur idaman saya nanti bila dah ada rumah sendiri. Dah terbayang-bayang di minda rupa dapur saya tu. InsyaAllah moga ada rezeki suatu hari nanti. 































































































































































Pengedar Sah Shaklee
Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS/Whatsapp 013-924 3387

No comments:

Post a Comment