Saturday 3 October 2015

Masa Untuk Mengejar Matlamat

Sekejap je dah pun masuk 3 Oktober. Dan tak lama lagi dah nak berakhir tahun 2015. Masih banyak lagi impian saya tahun ini yang belum tertunai. Jadi baki 3 bulan lagi saya mesti kejar matlamat saya sungguh-sungguh. 

Lupakan kegagalan lalu dan bangkit semula demi insan-insan yang tersayang. Bila Allah dah lorongkan kita ke sesuatu jalan, pasti ia sesuai untuk kita. Usaha dan terus usaha tanpa putus asa. Selagi belum berjaya jangan berhenti. 

Saya banyak mendapat semangat dari Group Shaklee mentor-mentor saya. Rasa lebih kuat keinginan untuk berjaya. Bukan sahaja dalam Shaklee, tapi juga berjaya di dunia dan di akhirat. 

Semoga masa yang berbaki ini dapat dimanfaatkan dengan sebaik-baiknya. Amin. 


Siti Nor Kamilah
Pengedar Sah Shaklee
ID 885322
SMS/Whatsapp 013-924 3387

No comments:

Post a Comment