Monday 23 March 2015

ESP Shaklee Untuk Ibu Mengandung Supaya Bertenaga Macam Supermommy

ESP merupakan protein daripada kacang soya asli non-GMO (Non-Genetically Modified Organism). Ia diiktiraf di seluruh dunia kerana kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan.

Kenapa perlu ESP sedangkan hari-hari kita ambil protein (ayam, ikan dan lain-lain)?

ESP menyediakan 9 asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Jika kekurangan 9 asid amino ini, badan kita tidak dapat menjalankan fungsi dengan baik.

Pengambilan protein sangat kritikal terutamanya untuk ibu hamil. Protein membantu menguatkan rahim. Ibu yang selalu mengalami keguguran kerana masalah rahim yang lemah sangat digalakkan untuk mengambil ESP. 

ESP dapat memberi rasa kenyang yang lebih lama dan juga memberi tenaga segera. Pada peringkat awal kehamilan terutamanya, ibu hamil mengalami morning sickness, loya, munta-muntah, badan lemah, rasa nak tidur je sepanjang masa dan lain-lain masalah.

Pada peringkat ini juga biasanya ibu sukar untuk makan kerana selera makan yang menurun. Rasa lapar tapi tiada makanan yang mampu ditelan walaupun sebelum ini makanan tersebut merupakan makanan kegemaran.

Dengan pengambilan ESP, ia membantu ibu hamil kenyang dan bertenaga bagaikan supermommy. Tidak timbul istilah jemu kerana pengambilan ESP boleh dipelbagaikan dengan macam-macam resepi seperti yang telah saya share sebelum ini.

Selain itu, ia turut membantu dalam masalah rambut gugur. Kerana kekurangan protein adalah salah satu punca rambut gugur.

Protein juga bagus untuk kecantikan dan keanjalan kulit. Untuk kulit wajah, protein mampu mencerahkan, mengurangkan bintik-bintik hitam, jeragat, dan membantu mengurangkan jerawat dan parut jerawat.

Ia juga membantu mengurangkan stretch mark akibat mengandung. Malah, ada ibu yang beranak 5 yang langsung tiada kesan strecth mark dengan pengambilan ESP yang konsisten. Doktor yang merawatnya pun terkejut. Hebatkan?


Pelbagai manfaat yang bakal diperolehi dengan pengambilan ESP. Dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Bukan untuk kehamilan dan bayi dalam kandungan sahaja. All in one lah, bak kata orang.

Ikuti pengalaman ibu hamil yang berpuasa sebulan tanpa sebarang masalah dengan pengambilan ESP ni.



Puasa Semasa Hamil Tak Semestinya Lembik Lunyai. Tengok Betapa Cergas Makcik ni... from iReach HD on Vimeo.


Sempena promosi ESP yang tinggal 5 hari sahaja lagi (berakhir pada 28.3.2015), inilah masanya yang terbaik untuk hadiahkan diri sendiri atau isteri yang sedang hamil dengan hadiah ESP.

Beli 6 percuma 1. Atau beli 2 diskaun 5%. Lepas ni tiada lagi promosi dengan free item macam ni. Disebabkan GST.

Hubungi saya jika ada sebarang pertanyaan dan untuk order:

Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS/Whatsapp 013-924 3387


No comments:

Post a Comment