Monday 16 March 2015

Surirumah Bergaji CEO

Surirumah yang bekerja dari rumah kini tidak asing lagi dalam masyarakat kita. Malah ia telah menjadi trend sekarang.

Ramai wanita yang berjawatan tinggi, bergaji besar tapi meninggalkan semuanya semata-mata untuk duduk di rumah menjaga anak. Dari satu segi mungkin nampak macam rugi tapi kepuasan menjaga anak sendiri tidak ternilai berbanding semua itu.

Walaupun bekerja dari rumah, peluang untuk menjana income tidak pernah terbatas. Lebih-lebih lagi dengan adanya kemudahan internet.

Hanya berbekalkan handphone dengan data internet pun dah boleh mula bisnes dari rumah. Tanpa laptop atau komputer. Asalkan ada kemahuan.

Jangan main-main. Surirumah pun ada yang menjana income melebihi CEO. Untung kan? Dapat jaga anak dan dalam masa yang sama dapat menjana income yang lumayan.

Itulah kehebatan wanita dalam multitasking. Dengan kelebihan ini wanita dapat menjalankan bisnes online di rumah sambil menjaga anak.

Apa kata Puan Lyna tentang kelebihan wanita dalam multitasking ni. Jom saksikan.



Anda teringin nak jadi surirumah bergaji CEO juga? Buat perancangan dari sekarang. Tidak pernah terlewat untuk menggapai impian.

Jika ingin berjaya melalui Shaklee, boleh hubungi saya. Rebut peluang untuk mendapat time freedom dan financial freedom dengan Shaklee.

Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS/Whatsapp 013-924 3387

No comments:

Post a Comment