Thursday 6 February 2014

Testimoni AJHT : Suplemen Untuk Sakit Sendi dan Urat

Masalah yang biasa berlaku pada golongan yang telah berusia ialah sakit sendi dan sakit urat. Namun begitu, golongan muda pun tidak ketinggalan mengalami masalah yang sama terutamanya yang berlebihan berat badan, pernah mengalami kecederaan ketika bersukan, pernah mengalami kemalangan, atau pun yang sering melakukan kerja-kerja berat.

Untuk masalah sakit sendi dan yang seumpamanya, Shaklee menawarkan produk yang selamat untuk dimakan, tidak seperti ubat tahan sakit yang biasa diambil jika mengalami sakit sendi. Kenapa saya katakan begitu? Kerana, pengambilan ubat tahan sakit dalam masa yang lama akan menyebabkan kerosakan organ dalaman, terutamanya buah pinggang. 

Penerangan lanjut tentang Advanced Joint Health Tablet Shaklee telah saya kongsikan di sini. Jemput baca. Seterusnya di sini saya highlightkan lagi beberapa Testimoni AJHT. 


Testimoni 1 - Dulu tak boleh solat berdiri, sekarang dah boleh.


Testimoni 2 : Sakit kaki berkurangan setelah 4 hari pengambilan.


Testimoni 3 : Tak perlu ambil ibuprofen lagi. Sakit lutut dan pinggang berkurangan.


Testimoni 4 : Kaki dah tak sakit bila dibengkokkan. Senang bergerak.


Testimoni 5 : Sakit di bahu berkurangan, tiada lagi sengal-sengal di bahu dan belakang badan.


Testimoni 6 : Dah boleh duduk bersila dan badan bertambah ringan.

Kredit 

Menurut ujian klinikal yang dijalankan, Shaklee claim bahawa kesan dapat dilihat dalam masa 5 hari. Insya Allah. Jadi usah ragu-ragu untuk mencuba. SMS/Call saya untuk pertanyaan lanjut 013-924 3387.


No comments:

Post a Comment