Tuesday 4 June 2013

Cinch Energy Tea Mix : Booster untuk tenaga

Salah satu produk Shaklee yang menjadi 'favourite' saya ialah Cinch Energy Tea Mix. Ia bukan sekadar teh biasa. Namanya pun Cinch Energy Tea Mix. Dulu-dulu suka minum kopi Radix terutamanya apabila keletihan selepas pulang dari kerja. Kalau bateri tu boleh diibaratkan tinggal nyawa-nyawa ikan. Lepas minum kopi tu baru rasa macam recharge balik tenaga. Barulah boleh diteruskan dengan kerja-kerja rumah dan memasak. Kalau tak, alamatnya dapur tak berasap la. Teruk kan? Memang itulah masalah saya dari dulu. Mudah rasa letih. Tapi sejak susah nak dapat stok kopi Radix tu, jarang-jarang la dapat minum.  

Tapi Alhamdulillah, kini saya dah jumpa penggantinya. Selain pengambilan ESP, Vitalea, B-Kompleks dan Omega Guard, Cinch Tea pun dapat menambah tenaga. Lepas minum je terus dapat rasa kesannya. Cepat sangat. Tu yang saya suka tu. Kalau penat dan letih, terus jadi bertenaga. Kalau mengantuk, terus jadi segar. Jadi ia sangat sesuai untuk adik-adik yang sedang belajar tu, yang perlu 'stay up' untuk study. Selain itu, sesuai untuk mereka yang selalu memandu dalam jarak yang jauh. Biasanya memandu dalam masa yang lama menyebabkan kita mudah mengantuk. Jadi kalau selalu berhadapan dengan masalah ini boleh 'standby' siap-siap. Kalau mengantuk je boleh terus minum. 



Walaupun harganya sedikit mahal, tapi tak rugi kalau beli. Dengan harga RM 131.00, ia mengandungi 28 sachet. Anda pasti suka jika dapat merasai perubahan sebelum dan selepas mengambil Cinch Energy Tea Mix ini. 

Beli secara online di sini (eSell) 

Rujuk cara pembelian di sini : Tutorial menggunakan eSell Shaklee


Siti Nor Kamilah

Shaklee Independent Distributor 
ID 885322
SMS/Telefon : 013-924 3387
E-mail : ohvitamin@gmail.com
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment