Tuesday 8 January 2013

Sakit pelipat lutut hilang, badan rasa ringan : Testimoni AJHT dan Ostematrix

Bagi anda yang baru mengenali Shaklee, mesti tertanya-tanya - kenapa beli 6 percuma 1? (Seperti poster di sebelah kanan anda ni). Sebenarnya setiap bulan Shaklee akan mengadakan 'offer' untuk satu produk. Pada bulan Disember lepas, 'offer' untuk Collagen Powder. Bulan ni pula Advanced Joint Health Tablet (AJHT). Tapi kena beli 6 ke? Tidak semestinya. 

Kalau nak murah, beli 6. Kalau nak beli satu pun boleh. AJHT ni sebenarnya produk terbaru Shaklee yang dilancarkan pada tahun lepas, iaitu 2012. Khusus untuk sendi. Apa kata pengguna yang telah mencuba AJHT ni?  


[PENGAKUAN PENGGUNA]

AJHT review First Day (21st June 2012):



Saya nak share pengalaman saya makan Advanced Joint Health Tablet (AJHT), walaupun baru sekali makan (malam tadi), kesannya memang menakjubkan. Dah 2-3 hari kaki saya sakit especially kat pelipat lutut tu kan..memang sakit ya amat. 


Bila nak duduk antara dua sujud, sakitnya ALLAH je yang tahu..tu yang makan AJHT tu, sebab dalam buku kecik tu ada bagitau boleh bantu sendi2 dan tulang rawan..and AJHT ni best taken with Ostematrix. 

So, saya amik both sekaligus. 2 biji AJHT, 2 biji Oste before sleep. Wahh! penangan lepas amik memang saya takleh nak tidur lena, maybe "short term healing crisis". 


Minum air banyak before sleep, sudahnya saya asyik ke toilet dan nak dijadikan cerita, 2-3 hari ni pun saya batuk-batuk..lepas makan AJHT n Oste tu, saya tak batuk dah malam tadi. 

Gi toilet buang air sekali dengan kahak-kahak pun keluar (yang ni kena buat study lak apa significant function AJHT n Oste ni boleh buangkan kahak..huhu..). 

Nak kira bangun berapa kali ke toilet tu saya pun tak pasti. Sudahnya kol 4 pagi tadi baru dapat lena. Bangun kol 6 pagi tadi, solat Subuh, MASHA-ALLAH! pelipat lutut saya tak sakit langsung!! serius tak tipu..

AlhamduLILLAH, badan rasa lebih ringan bila bangun tidur, jauh lebih ringan daripada saya consume Oste tetiap malam before this.


AJHT review after 5 days (26th June 2012):


Woohoo! memang AJHT the best! i konsisten makan ajht+oste harini dah masuk hari ke-6, serius kesan dia lain macam..segala-galanya lancar..haha..bila cakap pasal segala-galanyanya lancar..yea segala2nyalahh..

kalo u all ada problem sembelit amik oste (ni utk sape2 taknak amik alfalfa/herblax kan), amik sekali dgn AJHT ni membantu..angin satu badan pun hilang..

i rasa melayang2 je badan bangun pagi..dahler kurus kering..hahahaha..memang rasa best badan..takde lenguh-lenguh, pelipat lutut yang sakit haritu after 3 days totally hilang..ALhamduLILLAH..part badan or sendi2 yang selalu sakit, lenguh tu akan hilang..inshaALLAH.





Vitamin untuk sakit lutut


Siapa yang perlukan AJHT : 

Golongan dewasa dan lanjut usia

Mempunyai berat badan yang berlebihan atau obesiti

Atlet / Ahli sukan

Pekerja yang melakukan kerja berat seperti pekerja binaan

Pernah menjalani rawatan atau pembedahan berkaitan sendi





OK. Jangan tunggu-tunggu lagi. AJHT bila digabungkan dengan Ostematrix, memang best!

AJHT ni laris betul, boleh lawan ESP. Kejap ada stok. Kejap takde.

Bila ada stok tu, kejap je sold out. Time tu, tak dapatlah saya nak tolong jika tiada ready stock.



MAKLUMAN PENTING (UPDATE PADA 28.7.2018): 
AJHT tiada stok sekarang. Sebagai alternatif boleh ambil Ostematrix, Omega, Kolagen dan Vivix. 




Siti Nor Kamilah
Shaklee Independent Distributor - ID 885322 
SMS/ Whatsapp : 013-924 3387

1 comment: