Tuesday 22 January 2013

Sakit Pinggang dan Lutut Hilang - Testimoni AJHT

Kali ini saya ingin kongsikan lagi mengenai produk 'offer' bulan ini iaitu Advance Joint Health Tablet (AJHT). Sahabat saya telah membelikan AJHT untuk ibunya kerana beliau sering sakit-sakit badan. Setelah 2 hari pengambilan, sahabat saya, Puan S bercerita : 

'Mak akak dah makan..dia cakap makan malam tu,siang esoknya ayah akak suruh menebas rumput kat kolam.mulanya dia tak nak coz baru start mkn ubat tu..takut lagi sakit lak pinggang..last-last mak gi jugak menebas..syukur kamilah..ajaib..lepas menebas tu..mak tak rasa sakit pinggang lagi dah..lutut pun dah ok..cuma kebas-kebas kat kaki sket jer lagi..syukur sangat..terima kasih Allah..terima kasih kamilah bagi akak try ubat ni...lega dengar mak dah sihat..'

Alhamdulillah...Anak mana yang tak gembira bila tahu ibunya dah semakin sihat kan? Sebagai anak pasti kita mahu memberi yang terbaik untuk ibu bapa kita. Lebih-lebih lagi jika dapat memberi mereka sesuatu yang dapat membantu menjaga kesihatan mereka iaitu suplemen. Tak rugi kita melaburkan wang untuk kesihatan mereka, malah pahala pun dapat. Jadi jika ada pembaca di luar sana yang tercari-cari solusi untuk masalah sakit pinggang, sakit lutut, sakit urat yang sering dialami oleh ibu bapa anda, kenapa tidak anda cuba AJHT Shaklee? Diuji secara klinikal dan mampu meningkatkan keselesaan sendi seawal 5 hari. Cepat-cepat ye, sebelum 'offer' berakhir pada 31 Januari ni.





*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. 

No comments:

Post a Comment