Friday 15 May 2020

Seminar Rezeki Magik

Alhamdulillah dalam tempoh PKP ni, takleh gi mana-mana, saya berpeluang join seminar online dari rumah je. Nama pun Seminar Rezeki Magik. 

Saya dapat join pun kira magik juga sebab adik yang sponsor. Out of nowhere. Yuran sebenar dalam RM 300 juga untuk seorang. Alhamdulillah 'ala kulli hal. I am abundant. 

Seminar ni terdiri daripada 3 speaker iaitu Prof Dr Muhaya, Pak Nasrullah (Magnet Rezeki) dan juga Ustaz Hakim (Avengers). 

Seminar 2 hari ni mengajar tentang cara-cara supaya kita dapat capai magik dalam kehidupan sehari-hari. Bukan berdasarkan logik semata-mata. 

Best sangat seminar ni, tak dapat digambarkan dengan kata-kata. Banyak juga persoalan yang bermain di fikiran selama ini, terjawab dalam seminar ini. Tinggal nak apply je. 

Yang paling memberi kesan kepada saya, dapat belajar cara solat taubat daripada Pak Nasrullah. Ilmu ni sangat mahal. Siap praktikal lagi di mana seminar bermula pukul 4.00 pagi. Belajar cara buat solat taubat dan terus apply on the spot. 

Amazing. Daripada lebih seribu peserta, dalam 800 orang juga yang join live fb pukul 4 pagi tu. InsyaAllah semoga Allah turunkan rahmat dan keberkatan kepada semua peserta termasuklah saya. Amin. 

I am magic. 

No comments:

Post a Comment