Saturday 16 May 2020

Jurnal 100 Hari Exercise (Day 2)

Tadi nyaris tak pergi briskwalk. Tiba-tiba je rasa mengantuk lepas berbuka puasa. Try tidur sekejap, tapi takleh lelapkan mata pun. 

Jadi, saya decide untuk terus bersiap-siap dan keluar. Malam ni sejuk je. Tak macam semalam, takde angin. 

Mungkin sebab nak hujan. Kilat ada kelihatan sekali sekala, tapi agak jauh. Tiada apa yang perlu dibimbangkan. 

Malam ni baru rasa lenguh sikit kaki tu. Tak lari pun walaupun teringin sangat. Sebab memang tak larat. I guess, kena turunkan berat badan sikit kut baru boleh start lari. 

Hari ni baru rasa berpeluh sikit berbanding semalam. Plus lepas balik tu saya buat kerja pertukangan sikit (gergaji kayu), makin banyak peluh keluar. 

Rasa best pulak briskwalk malam ni. Tak lupa juga saya bawa air Performance Lime. Nak tidur ambil 4 biji Ostematrix supaya lenguh-lenguh ni hilang dan juga mudah bangun pagi. Rasa tak sabar nak habiskan journey 100 hari ni :)

Masa saya tulis blog ni dah nak dekat pukul 12 malam, jadi catatan saya ni adalah post pada 15 Mei dan bukannya 16 Mei. 

Malam nanti saya sambung pula untuk Day 3. InsyaAllah. 

No comments:

Post a Comment