Friday 13 December 2019

Law of Attraction

Tadi tiba-tiba terlintas di fikiran nak belikan kain untuk Khadijah dan tempah sementara ada kat Besut ni. Upah jahit baju kat sini RM 35 je. Kat Saujana Utama paling murah RM 70. 2 kali ganda tu.

Tup tup petang ni nenek yang duduk dengan pakcik kat rumah sebelah datang. Dan bagi kain pasang yang belum dijahit, tudung dan baju kurung. Dapat kain free. Tak perlu keluar duit pun.

Ya Allah apa yang saya buat sampai baru je niat Allah dah tunaikan. Maybe masa saya terfikir pasal tu tadi, masa mustajab doa kut. Wallahu a'lam.

Kadang-kadang memang kita akan dapat on the spot apa yang kita inginkan, apa yang kita doakan. Tapi kadang-kadang dah puas usaha, doa tapi tetap tak dapat.

Saya selalu juga dapat attract benda-benda kecil macam ni dengan cepat. Contohnya teringin nak makan KFC. Tiba-tiba ada orang belanja. Alhamdulillah.

Tapi ada satu hajat atau impian saya yang besar yang masih belum terkabul. Sampai rasa macam nak putus asa. Tapi saya selalu ingat pesanan Master Coordinator yang saya jumpa tempoh hari. Yang sering beliau tekankan dalam secret group fb. 

Nak sesuatu, doa. Minta dengan Allah. Bangun tahajud. InsyaAllah Allah bagi.

Pesanan untuk diri sendiri : jangan malas berdoa!



Kamilah Mustapa
Pengedar Shaklee Selangor
Sms / whatsapp : 013-9243387

No comments:

Post a Comment