Wednesday 11 June 2014

Seminar Lagi

Alhamdulillah dah sampai pun Kuala Lumpur setelah lebih 5 jam travel dari Kuala Terengganu. Rasa macam mimpi pula dapat pergi program ni. Esok bermula. InsyaAllah.

Tak sangka langsung. Sebelum ni selalu baca pengalaman orang pasal program ni. Macam sangat-sangat best tapi tak terfikir pun saya dapat join sebab yurannya yang sangat mahal bagi saya.

Sekarang saya sedang menuju ke tempat berlangsungnya program tersebut untuk pendaftaran. InsyaAllah akan menghabiskan masa 4 hari berprogram di sini.

Buat pertama kalinya saya tak perlu pening-pening fikir untuk apply cuti. Kalau ikutkan, 3 hari jugak tu kena ambil cuti. Tapi since saya sedang bercuti, ia bukan masalah lagi. It's wonderful.

Oh tak lupa juga. Am so happy sebab berjaya update blog dengan handphone je. Sebelum ni, bukanlah saya tak tahu boleh update blog dengan handphone je, tapi sangat susah nak buat.Macam-macam alasan.

Nak tahu program apa saya join? Stay tune for the update :)

imkk jun 2014

Siti Nor Kamilah
Shaklee Independent Distributor
013-924 3387

No comments:

Post a Comment