Thursday, 26 June 2014

Intensif Magnet Kejayaan dan Kekayaan (IMKK) 12-15 Jun 2014 di MIECC, The Mines - DAY 1

Di sini saya kongsikan isi-isi penting yang saya dapat pada hari pertama Intensif Magnet Kejayaan dan Kekayaan (IMKK) 12-15 Jun 2014 di MIECC, The Mines tempoh hari. Sangat banyak sebenarnya tapi ni je yang termampu saya kongsi.

1. Orang yang berjaya mereka mulakan sesuatu dan lakukannya sehingga habis.
2. Bila kita nak dapat sesuatu dengan susah payah, kita akan lebih menghargainya.
3. Berkat maknanya ada sikit macam banyak, ada banyak macam banyak.
4. Waktu hujan lebat - submit doa.
5. Dekati orang yang mempunyai impian macam kita untuk berjaya. Jauhi mereka yang negatif.
6. Elakkan guna perkataan 'mudah-mudahan', 'akan' untuk impian kita. Gunakan 'saya dah dapat', 'saya ada'. Sebagai contoh : 'Alhamdulillah pada 15 Jun 2015 saya ada rumah bernilai 2 juta'
7. Duit tak boleh beli cinta tapi kita boleh beli sesuatu untuk orang yang kita cintai dengan duit. Lagi banyak duit, lagi banyak pilihan.
8. Massive action massive result, small action no resut.
9. Kalau kita rasa apa yang kita minta tu banyak, bermakna kita rasa Tuhan tu Tak Kaya. Allah mengikut sangkaan hamba-Nya.

Enjoy this video! Saya suka tengok. Hampir tiap hari tengok :)




Pengedar Shaklee Anda
Siti Nor Kamilah
Call/SMS/Whatsapp 013-924 3387

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...