Sunday 29 June 2014

Tips Berhenti Merokok Dengan Cepat

Saya pasti ramai yang tercari-cari cara untuk berhenti merokok dengan berkesan dan mudah. Tanpa rokok elektrik. Tanpa terapi penggantian nikotin. Tanpa pil. Tanpa sebarang alat pengganti rokok. Apa yang diperlukan hanyalah sekeping tiket. Sekeping tiket? Biar betul. Ya. Saya tak bergurau. 

Saya saksikan sendiri. Tips untuk berhenti merokok dengan cepat yang saya ingin kongsikan ini ialah dengan beli tiket untuk ke IMKK. Itu sahaja pelaburan yang anda perlukan. Kalau anda sendiri yang nak berhenti merokok, andalah yang harus pergi. Kalau anda nak suami, ayah, abang atau adik anda berhenti merokok, maka anda harus belikan tiket untuk mereka. 

Dan pastikan mereka menghadiri seminar 4 hari 3 malam tersebut tanpa skip. Masih tak percaya? Tak cuba tak tahu. Pergilah dan anda saksikan sendiri 'magic' tersebut. 


Bahan berbahaya yang terdapat dalam sebatang rokok

Selain itu, untuk membantu mengatasi ketagihan merokok, boleh cuba Vivix seperti dalam entry saya yang terdahulu:


Juga boleh lihat testimoni ini.


Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Sekian pesanan khidmat masyarakat daripada saya :)

Kamilah Mustapa
013-924 3387

No comments:

Post a Comment