Friday, 2 May 2014

Testimoni Vivix Shaklee : Berhenti Merokok Hanya Dalam Masa Seminggu - Perokok Mesti Cuba!

Bercakap tentang merokok, walaupun semua dah tahu kesan buruknya, namun masih ramai lagi yang setia menjadi perokok. 

"I ok je. I kenal rokok ni dulu dari isteri I. Mana boleh senang-senang nak tinggal"

Itulah gurauan yang sering saya dengar daripada perokok-perokok lelaki yang saya kenal. 

Ya. Kita tahu memang susah nak tinggal tabiat merokok ni. Ada yang dah dapat penyakit kronik seperti kanser paru-paru, barulah nak berhenti. Masa tu, dah terlambat. Bak kata pepatah, nasi sudah menjadi bubur. 

Nak tak jika saya kongsikan cara mudah untuk berhenti merokok? 

Berikut merupakan testimoni vivix Shaklee oleh En. Hazrin yang pada asalnya mengambil Vivix untuk tujuan lain, bukannya untuk berhenti merokok.




Sinopsis :

Pada mulanya, En. Hazrin tak bercadang pun untuk berhenti merokok. Cuma diberitahu oleh isterinya bahawa Vivix baik untuk jantung. Pandai isteri En. Hazrin ni :)

Hari pertama, beliau mengambil 1 sudu . Keesokan harinya, apabila menghisap rokok, rokok rasa sangat kelat, pahit.

Sudu kedua - rasa sama tapi terus hisap. Hanya mampu habiskan setengah batang rokok.

Hari ke 4, rasa mcm nak muntah serta-merta. Cuba lagi hisap 1 jam kemudian tapi tak lalu nak habiskan walaupun 2, 3 sedutan.

3 hari kemudian, ambil 1 sudu Vivix lagi. Esok hisap - rasa mual yang amat sangat. 

Perubahan yang paling besar yang dirasai oleh beliau selepas mengambil Vivix ialah rasa sangat bertenaga. 

Menurut Puan Siti Al-Izzah, prestasi jantung bertindak dari tahap sel tubuh kita. Sebab itulah beliau rasa bertenaga. Walaupun hanya mengambil 1 atau 2 sudu sahaja, ia mampu menghasilkan result yang magic!

******************************************************

Macam mana tu? Nak tahu kena la cuba sendiri.

Para isteri yang sayangkan suami boleh gunakan kaedah yang sama yang digunakan oleh isteri En. Hazrin. Tak perlu beritahu Vivix ni boleh bantu untuk berhenti merokok. 

Minta bantuan kewangan je daripada suami. 

Sambil tu, boleh tumpang minum sekali :)

Tak pasal-pasal jadi awet muda macam Ayu Raudhah nanti.



















Harga runcit Vivix ialah RM 475.00 sebotol.

Tapi jika inginkan penjimatan sebanyak 20%, anda dialu-alukan untuk menjadi ahli Shaklee dengan bayaran pendaftaran RM 65.00 sahaja. 

Hubungi saya untuk maklumat lanjut :

SMS / Whatsapp 013-924 3387
Siti Nor Kamilah
ID 885322

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...