Tuesday 31 March 2015

Selalu Letih Tapi Malas Makan Vitamin? Ini Alternatifnya

Ada orang tak suka makan vitamin. Nak telan vitamin tu rasa tersekat je kat tengkuk. Padahal bukannya besar mana saiz vitamin.

Ataupun ada juga yang takut nak makan ubat atau vitamin. Namun teringin nak cuba suplemen untuk atasi masalah keletihan. Lebih-lebih lagi wanita yang bekerja - memang perlukan tenaga extra untuk kekal cergas di tempat kerja dan juga di rumah.

Antara suplemen Shaklee yang bagus untuk bagi tenaga ialah Vitalea, B kompleks, Omega, CoqHealth, Vivix, Performance Drinks dan ESP. Tapi semua ni dalam bentuk pil kecuali  Vivix, Performance Drinks serta ESP.

Jadi apa yang saya syorkan untuk mereka yang tak suka makan vitamin ni? Ini dia. Cinch Tea.





Cinch Tea mengandungi campuran 3 jenis teh iaitu teh eksotik putih, merah dan teh hijau Matcha.  
Masing-masing memberi manfaat yang tersendiri.

Cinch tea dapat meningkatkan metabolisme dan seterusnya meningkatkan tenaga. Ditambah dengan taurina yang dikaji secara meluas mampu meningkatkan tenaga dan ketahanan badan.

Sesuai untuk mereka yang selalu keletihan, selalu mengantuk, yang nak stay up (pelajar terutamanya), mereka yang selalu memandu jarak jauh, yang nak kuruskan badan dan lain-lain.

Ia juga selamat untuk ibu mengandung. Macam cerita kat bawah ni.


Kalau nak tahu, Cinch Tea ni antara favourite saya. Biasanya saya ambil selepas makan tengah hari (biasanya selalu mengantuk). Dan juga apabila saya perlu stay up.

Kalau mengantuk tu, memang tak jadi nak tidur lah. Terus segar bugar. Bila letak ais, lemon serta madu, lagi best rasanya. 

Mana nak cari penambah tenaga selain daripada kopi yang sedap macam ni? 

Teringin mencuba? Boleh hubungi saya :

Siti Nor Kamilah
SMS/Whatsapp 013-924 3387
Email : ohvitamin@gmail.com

No comments:

Post a Comment