Wednesday 11 July 2018

Rambut Gugur Bila Sikat

HARGA KOLAGEN JATUH BERGULING-GULING BULAN NI :)

Selepas saya minum 3 kotak Collagen Powder Shaklee . Kesannya kepada RAMBUT - Before this setiap kali cuci rambut.. rasanya hampir segenggam rambut saya gugur..termasuklah di lantai bathroom .. di tempat tidur apalagi jika semasa sisir rambut..

En hubby la yang tolong bersihkan.. Tapi selepas 2 bulan saya consume collagen..alhamdulillah kesan positif... saya sendiri pun tak perasan mula-mula , selepas En hubby tegur.. "napa dah tak banyak rambut mommy gugur sekarang?"

Ye la.. baru ku tahu..ketara semasa cuci rambut dah takde yang gugur lagi..kalo ada pun dalam 2-4 helai jer.. rambut juga semakin lebat dan hitam ... dan paling best dulu ada juga nampak tumbuh sehelai dua uban yang nak tumbuh... sekarang takde dah..:)

Dan satu lagi kesan saya nak share.. power mata rabun jauh saya pun berkurangan.. dulu 200 kiri kanan sekarang turun 150 .. biasa kalo malam saya drive mesti pakai cermin mata.. sekarang.. tak perlu lagii..:)

So jom cuba collagen powder memang Proven seperti yang dijanjikan oleh Shaklee.. itu belum lagi boleh menghilangkan parut-parut, mencerahkan kawasan yang gelap dan hubungan intim .. dah ramai testimoni.. so tak perlu saya cerita lagi.. anda cuba lah.. Collagen Powder Shaklee memang THE BEST !!

Sue Supplement Gold




Beli secara online di e-sell (menggunakan kad kredit atau kad debit sahaja).   

Atau untuk order dan pertanyaan hubungi Kamilah : whatsapp 013 924 3387.   

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. 

No comments:

Post a Comment