Saturday 19 May 2018

Testimoni Vivix Untuk Resdung dan Vertigo

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 5
TESTIMONI 21 : MASITA HASSAN


PENGALAMAN SUAMI DISERANG VERTIGO AKIBAT RESDUNG YANG KRONIK PULIH DENGAN VIVIX SHAKLEE

Hai Cikta nak berkongsi kisah pengalaman suami diserang resdung yang kronik.
Bercerita tentang resdung, mesti ramai yang seperti Cikta. Cikta sebelum ni menganggap resdung atau dikenali dengan nama sinusitis ni sebagai satu penyakit biasa. Sehinggalah suatu hari suami Cikta sendiri terpaksa dirawat di Hospital kerana menghidapi sinus yang teruk.

Bermula dengan kerap bersin dan selsema diawal pagi. Suami Cikta juga kerap diserang vertigo. Mula-mula memang ingat suami hanya mengalami tekanan darah rendah. 

Tapi lepas buat checkup Doktor diagnosed sebagai vertigo iaitu keadaan berasa dirinya atau persekitaran seperti berpusing-pusing, telinga berdengung , pandangan kabur, mual dan muntah-muntah. 

Vertigo ini akan menyerang 5 6 kali setahun. Yang paling merisaukan bila dapat tau vertigo boleh menyebabkan masalah pendengaran atau pekak. 

Pada March 2017, suami Tiba-tiba diserang demam panas. Disitulah segalanya bermula, bila check darah denggi semua negative. 3 hari masuk lebih kurang 12 botol air. Demam kebah tapi kepala masih sakit. Tersangat risau masa itu.

Disebabkan Suami ada sejarah sinus semasa dia sekolah dahulu. Jadi masa hari keempat Doktor menyuruh suami menjalani 'CT Scan.' Resultnya.... jeng jeng jeng... 

Sakit kepala itu memang disebabkan oleh sinus yg teruk. setiap saluran dan rongga di muka belah kiri penuh dengan sinus. belah kanan pun tinggal sedikit ruang. Allahhuakbar! Dan sinusnya telah dijangkiti kuman.

Suggestion Doktor tentunya pembedahan. kosnya RM15,000 - RM20,000. Disebabkan kos yang tinggi, kami mengambil keputusan untuk ikhtiar cara lain dulu iaitu mencuba Vivix Shaklee dan ubat hospital terlebih dulu. Dengan harapan tidak ada pembedahan yang akan berlaku.

2 minggu istiqamah makan Vivix Shaklee setiap hari. Alhamdulillah semasa pergi checkup semula. Sinus yang telah dijangkiti kuman sudah tiada dan rongga seperti sediakala. Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah!

Kini suami bebas vertigo dan resdung. Jadi jika anda rasa vivix tu mahal, try la sakit. Kosnya menelan beratus kali ganda dari harga sebotol Vivix Shaklee. Serious!

Terima kasih Shaklee dan Supermom.



Beli Vivix secara online di e-sell (menggunakan kad kredit atau kad debit). 


ATAU
Untuk order dan pertanyaan hubungi Kamilah : whatsapp 013 924 3387.

No comments:

Post a Comment