Thursday 16 February 2017

Vitamin Untuk Anak Yang Selalu Sakit dan Kerap Ke Klinik



SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 2 : LINA AKHTAR


[SUPLEMEN SHAKLEE PILIHAN TERBAIK UNTUK ANAK-ANAK SIHAT]


Anak-anak ni rezeki kan.. apa pun kita lakukan adalah untuk kebahagian anak-anak. Tak kira la berapa orang anak..


Ingat lagi masa anak sulung saya usia 1 tahun 6 bulan macam tu.. kulit dan kesihatan sangat rendah. Sampai boleh dikatakan setiap bulan mesti ada je ke klinik yang berdekatan. Paling risau bila demam saat suami kerja luar dan tidak bersama kami kat rumah.


Selepas dah berapa kali mencuba dan nak yang terbaik. Alhamdulillah...
Ni pula si adiknya.. kulit makin putih dan kecerahan semakin buat ibu geram... dengan dia saya bermula 100% PRODUK SHAKLEE sedari hamil sampai la usia dia sekarang 2 tahun 9 bulan. 


Bersyukur sangat.. terlalu jarang ke klinik. Bila badan dedah suhu 37'c macam tu.


Antara yang saya amalkan adalah up dose Omega.. Vita C Chewable paling dia suka dan cream Herbal Blend tu untuk sejukkan badan dia. Sangat menjadi sebab cream tu ada menthol mint dan sangat sesuai untuk seisi keluarga.


Nak kuatkan imun booster anak-anak? Saya pilih Nutriferon sekali sekala bila perlu.
Dan... mommies gojes nak tau.. ianya SANGAT JIMAT & BERBALOI dengan produk ni.. 


Mungkin ada anak-anak mommies yang cerewet dan sukar nak makan ubat klinik ... maka..
Inillah PENYELESAIANNYA! 


Anak-anak pasti suka dan mommies yang berkerja tak perlu risau bila hantar anak ke taska. Pengasuh mahu pun anak-anak yang bersekolah.


Yang terbaik untuk dikongsi bersama. Dan pengalaman menjaga anak-anak tak sihat saat suami kerja luar dan berjauhan dari keluarga menbawa 1001 pengalaman untuk saya.


Saya rela tak belikan pakaian baru untuk mereka tiap bulan. Asalkan stok vitamin ni cukup untuk mereka anak-anak kesayangan saya. 


Anda juga pasti terlalu sayangkan anak-anak dan nak yang terbaik untuk kesihatan anak-anak kan.
Buat pilihan yang terbaik. Mereka juga adalah pelaburan dan penyambung generasi kita di masa hadapan. Alhamdulillah.


Sms/whatsapp 013-924 3387 (Kamilah) untuk order dan sebarang pertanyaan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment