Monday 5 December 2016

Bisnes Yang Sesuai Untuk Surirumah Tanpa Modal Yang Tinggi


Sekarang zaman dah berubah. Masa dulu para suami yang membanting tulang bekerja. Isteri hanya duduk di rumah menjaga anak-anak. Sekarang kalau nak buat macam tu alamatnya dapur tak berasap la kut. Kecuali suami bergaji besar atau memang orang kaya.

Sekarang dua-dua suami isteri perlu bekerja untuk menjalani kehidupan yang selesa. Yang menjadi surirumah untung sangat jika suami mampu sediakan segala keperluan.

Tapi macam mana jika pendapatan suami masih tidak mencukupi tapi tak tahu nak buat apa. Terlebih dahulu Kak Kam nak cerita la tentang bisnes yang satu ni iaitu bisnes Shaklee.

Modal yang diperlukan untuk buat bisnes ni hanyalah RM 68.90. Tak sampai seratus pun. Kalau nak keahlian percuma pun boleh. Beli produk dengan harga RM 800 dan kita dah menjadi ahli yang sah.

RM 800 banyak sangat? Tak semestinya semua produk tu kita guna sendiri. Boleh juga kumpul order daripada kawan-kawan untuk mencukupkan jumlah tu. 4 orang beli RM 200. Atau cari 8 orang yang nak beli RM 100. Senang kan?

Bila dah jadi ahli takkan kita tak nak try produknya kan? Shaklee ada macam-macam produk untuk semua golongan - kanak-kanak, orang dewasa dan orang tua. Juga ada macam-macam set kesihatan.

Bila kita dah makan produk dan merasai kesannya, tugas kita hanya share kebaikan produk tu dengan orang lain. Sama ada secara online atau offline. Senang ke susah?

Dalam bisnes ni juga kita akan dibimbing dari a hingga z. Inilah salah satu kelebihan buat bisnes Shaklee. Kita tak keseorangan. Ada support group yang best.

Ingin menjana pendapatan dengan Shaklee? Jika bertangguh akan rugi. Boleh hubungi Kak Kam melalui sms atau whatsapp 013-924 3387.

No comments:

Post a Comment