Saturday 18 June 2016

Kulit Cantik Dan Berseri-seri Dengan GLA Complex, Zink dan Collagen Powder Shaklee


Assalamualaikum. saya Sarah. berumur 31 tahun. sudah berkahwin dan mempunyai 2 cahaya mata. sebelum ni takde niat. memang takde sedetik niat pun ambil suplemen shaklee untuk cantik. pertama kali amalkan suplemen shaklee sebab nak bertenaga dan nak cari milk booster. 

time tu tengah menyusu mia, anak pertama saya. memang tengah aktif mengumpul stok. saat pertama jatuh hati dengan shaklee bila saya amalkan suplemen shaklee semasa bulan puasa. Alhamdulillah dari 5 oz sekali pam boleh increase 11 oz sekali pam. ibu mana yang tak excitedkan. saya berjaya menyusukan anak saya secara eksklusif 3 tahun dengan Set Menyusu Shaklee ( Vitalea, B Complex, Vita C, Ostematrix, Alfalfa, ESP). Alhamdulillah..

Pejam celik pejam celik dah 3 tahun rupanya saya mengamalkan shaklee dengan konsisten. Alhamdulillah memang tak pernah ke klinik atau warded. kalau nak bandingkan life saya sebelum makan shaklee. memang boleh dikatakan tiap-tiap bulan mesti selsema, batuk atau demam. kecil-kecil dulu memang selalu warded je. ada sedikit masalah semasa ibu saya melahirkan saya menyebabakan antobodi saya tak kuat. Alhamdulillah nikmat ni paling tak ternilai. nikmat rasa sihat sentiasa.

Selepas 6 bulan. saya pregnant anak kedua. masa saya pregnant ramai pulak tegur saya "sarah muka dah bersih" ."sarah nampak berseri-seri". ingatkan time pregnant je. manalah tau kan dapat seri dari anak dalam perut. tapi dalam pantang pun ada lagi yang tegur bercahaya muka. sampai dah habis pantang pun asal jumpa je kawan-kawan semua menegur. nampak sangat kan muka saya yang dulu mesti sangat-sangat lah teruk.

fb kan sejak akhir-akhir nie asyik lah up memory-memory picture yang lama. 2 tahun lepas pun ada. bila tengok balik. memang beza sangat muka sekarang dengan dulu. muka sekarang dah bersih. jerawat dah tak tumbuh. bekas jerawat pun dah samar-samar je. dan kulit muka makin cerah. actually kan sebelum saya amalkan shaklee selalu je ramai yang tegur saya nampak macam tak sihat. selalu tegur saya sakit. mungkin sebab kulit muka saya nampak kusam.

Saya fikir-fikir balik apa saya makan ye. haha baru teringat sebelum pregnant aritu ada tambah GLA Complex, Zinc Complex dan Collagen Powder. patutlah terpregnant. terambil GLA Complex rupanya hihi. lepas tambah Collagen Powder aritu mmg bekas jerawat cepat je pudar. tapi jerawat still tumbuh je kat muka. then add on GLA Complex barulah jerawat stop tumbuh. masa pregnant saya cuma ambil Set Pregnant (Vitalea, B Complex, Vita C, Ostematrix, ESP, Omega Guard) dan Zinc Complex je. berpantang pun saya continue je semua suplemen-suplemen nie.

Alhamdulillah dari niat cuma nak bertenaga dan sihat je. dapat pulak bonus kulit makin cantik berseri. Alhamdulillah dapat nikmat hidup yang lebih baik dengan shaklee. insyaAllah terus konsisten mengamalkan shaklee sampai bila-bila.

SARAH MOHAMAD NOOR































Promosi JUN 2016. 
Beli 3 percuma 1 - Vitalea for Children, 
Meal Shakes dan Lecithin.


Untuk pertanyaan tentang produk Shaklee 
dan untuk order sila hubungi:

Puan Kamilah
ID 885322
SMS/Whatsapp sahaja : 013-924 3387
Facebook : Siti Nor Kamilah



No comments:

Post a Comment