Wednesday 23 March 2016

Bermulanya Cycle Baru Shaklee

Dah lama sungguh tak menulis di sini. Sibuk dengan aktiviti seharian. Azam nak tulis 1 entry setiap hari, tapi masih belum tercapai lagi. 

Jadual tadika Khadijah dari pukul 7.30 pagi hingga 1.00 petang. Sebelum ni habis pukul 12.30 tengah hari. Masa dilanjutkan untuk sessi fardhu ain. 

Wah budak tadika sekarang advance. Masa belajar lebih panjang dari murid sekolah rendah Tahap 1. Jadi 5 jam 30 minit juga la masa yang dapat saya gunakan untuk buat kerja rumah, masak dan juga bisnes Shaklee. 

Bestnya jika dapat manfaatkan masa tu betul-betul. Tapi realitinya, agak sukar. Mungkin saya perlu spend masa di satu tempat tertentu, contohnya library untuk saya lebih fokus dalam buat kerja-kerja bisnes. 

Bulan Mac ini merupakan cycle baru Shaklee. Masa untuk lihat sahaja kejayaan orang dah tamat. Sekarang masa untuk saya pula mencapainya. Sampai bila nak tengok je orang capai impian mereka, sedangkan kita juga mempunyai peluang yang sama.






Vivix Shaklee masih ada promosi untuk twinpack. Tidak ketinggalan ESP yang delicious itu. Promosi berakhir hujung bulan Mac ini. Boleh hubungi saya untuk mendapatkannya : 


Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS/Whatsapp : 013-924 3387
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment