Monday 28 March 2016

Bisnes Pertama Saya

Better late than never.
Kalau nak tahu, Shaklee bukanlah bisnes pertama saya.
Saya bermula agak lewat dalam bisnes iaitu masa belajar di KUSTEM atau nama sekarang UMT.
Masa tu umur 20 tahun.
Apa bisnes pertama saya?
Jual kerepek.
Ingat-ingat lupa dah pasal ni.
Sebelum tu tak pernah menjual pun.
Dari situ minat saya terhadap bisnes semakin bercambah.
Jika sebelum tu cita-cita saya nak jadi cikgu, macam arwah Abah dan Ummi saya.
Namun sejak itu ia dah berubah. Saya mula memasang impian untuk menjadi businesswoman yang berjaya dunia dan akhirat.




Promosi Mac 2016. Beli 2 botol Vivix
untuk dapatkan KEAHLIAN PERCUMA,
POS PERCUMA dan DISKAUN 5%.

Untuk pertanyaan tentang produk Shaklee 
dan untuk order sila hubungi:

Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS/Whatsapp : 013-924 3387
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment