Tuesday, 9 February 2016

Perokok Tegar Selama 30 Tahun Berhenti Merokok Setelah Ambil Hanya 1 Botol Vivix

Berhenti merokok bukan satu perkara yang mudah.

Lebih-lebih lagi jika menghadapi 'withdrawal symptom'.

Dengan Vivix, insyaALLAH tiada atau kurang 'withdrawal symptom' yang membantutkan proses untuk berhenti merokok.

Jadi ia membantu untuk berhenti merokok dengan MUDAH dan CEPAT.

Yang dah 30 tahun hisap rokok pun boleh berhenti, apatah lagi yang hisap rokok kurang dari tempoh tersebut.

Baca perkongsian beliau selanjutnya : 

--------------------------------------------------------------------------





Assalamualaikum. Semangat Pagi semua.


Nama saya Nasiruddin Sulong (51 tahun), seorang suami dan bapak 6 org anak.


Di sini saya ingin kongsikan pengalaman saya mengamalkan produk Shaklee yaitu VIVIX.

Saya seorang perokok tegar, awal saya merokok pada usia belasan tahun, hampir 30 tahun lebih saya bergaul dengan nikotin. Bayangkan 1 hari saya boleh habiskan 2 bungkus rokok Marlboro Light bahkan lebih. Dah berapa banyak pembaziran yang saya lakukan dan juga merosakkan diri secara perlahan-lahan huhuhu. Sedihnya kalau ingat itu.

Dalam hati ada niat nak berhenti merokok tetapi selalunya gagal, kegagalan itu saya sendiri tak tau pasal apa hehee. Sampai pada satu masa anak sedara saya perkenalkan Shaklee. 5 September 2013 saya mulai mengkonsumsi VIVIX. Awalnya hanya untuk menjaga kesihatan aja & tidak ada maksud untuk berhenti merokok. Saya minum 1 sudu teh setiap malam sebelum tidur.

Minggu pertama takde apa-apa kesan hanya saja badan lebih bertenaga, masuk minggu kedua mulailah perasaan berkecamuk ada apa gerangan. Kenapa dengan aku ni. Kenapa rokok ni tak abis lagi dah 3 hari dah ni. Rasanya pun dah mulai hambar. Setiap pagi biasanya aku minum nescafe tetapi sejak kebelakangan ini kenapa rasa nescafe ni pun jadi lain macam. Mulai dari situlah saya pun bulatkan tekad untuk berhenti merokok. Niat sudah kuat nak berhenti dan semangat pun kena kuat juga.

Banyak ujian yang saya lalui dari kawan-kawan yang asyik cakap “halah kejap je tu nanti sambung merokok lagi hehehe” tetapi saya kuatkan diri dan mental saya untuk buktikan kalau saya boleh berhenti (lagipun saya dah puas dah merokok hehehe). Ada doktor kata kalau nak berhenti merokok harus slow-slow tak boleh terus berhenti kerana nanti akan ada simptom-simptom setelah berhenti merokok ni seperti sakit kepala, selsema, batuk-batuk dan banyak lagi. Tapi Alhamdulillah saya tak ada simptom-simptom itu kemungkinan kerana VIVIX telah back up saya untuk tidak merasakan simptom-simptom tersebut. 

Saya amalkan VIVIX selama 1 bulan 15 hari (1 botol VIVIX je) setelah VIVIX habis saya minum VITALEA dan bila vitalea habis saya masih tetap minum lagi tetapi tak selalu minum. Bila sang isteri tercinta ingatkan barulah saya minum, Alhamdulillah dah 2 tahun saya berhenti merokok. Sekarang ni saya just minum VITA-C sehari 1 biji je. 

Demikianlah perkongsian saya bersama produk Shaklee “VIVIX”, semoga pengalaman saya ini boleh membantu anda-anda yang ingin berhenti merokok dan untuk jadi lebih sihat dan bertenaga

Terima Kasih Shaklee.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Promosi Februari 2016. Beli 2 botol Vivix
untuk dapatkan KEAHLIAN PERCUMA,
POS PERCUMA dan DISKAUN 5%.

Untuk pertanyaan tentang produk Shaklee 
dan untuk order sila hubungi:

Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS/Whatsapp : 013-924 3387
Facebook : Siti Nor Kamilah



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...