Saturday 2 January 2016

Tahun Baru Azam Baru

Alhamdulillah Allah masih panjangkan umur untuk kita sama-sama melangkah ke tahun baru 2016. Hari ini dah pun 2 Januari 2016. Bermakna dah lebih 3 tahun saya melibatkan diri secara serius dalam bisnes Shaklee. 

Ketika kebanyakan syarikat gulung tikar atau terpaksa membuang pekerja untuk mengurangkan kos, Shaklee pula menawarkan pelbagai insentif dan reward untuk para pengedarnya (Shaklee Independent Distributor). Ini menguatkan lagi keyakinan saya untuk terus kekal dalam bisnes Shaklee walau apapun cabaran dan rintangan yang terpaksa ditempuhi. 


Perjalanan saya masih panjang. Namun peluang yang Shaklee tawarkan takkan saya sia-siakan begitu sahaja. Impian saya yang terbesar untuk tahun 2016 ialah menjadi Master Coordinator Shaklee (pangkat tertinggi dalam Shaklee) dan seterusnya layak untuk merebut kesemua ganjaran Title Bonus Plan berjumlah melebihi RM 100,000.00. Sememangnya ia memerlukan HARDWORK. Mohon doa rakan-rakan juga supaya impian saya jadi kenyataan. Amin.

Master Coordinator Siti Nor Kamilah (to be)
2.1.2016
Alor Lintang, Besut

Promosi Januari 2016. Beli 2 botol Vivix
untuk dapatkan KEAHLIAN PERCUMA,
POS PERCUMA dan diskaun 5%.

Untuk pertanyaan tentang produk Shaklee atau untuk order sila hubungi:


Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS : 013-924 3387
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment