Tuesday 5 January 2016

Promosi Shaklee Januari 2016 - Vivix, Zink dan Vitalea for Children

Bulan ini seperti biasa Shaklee ada promosi yang best. Iaitu Vivix - anti aging tonic, Zink - tingkatkan sistem imun dan Vitalea for Children - vitamin untuk kanak-kanak. 




Vivix merupakan suplemen yang sesuai untuk hampir semua masalah atau penyakit, lebih-lebih lagi penyakit yang kronik seperti kanser, darah tinggi, diabetes, stroke, penyakit jantung, dan banyak lagi.

Zink merupakan nutrisi yang penting dan dapat membantu meningkatkan sistem imun, masalah jerawat, mempercepatkan penyembuhan luka (untuk ibu lepas bersalin atau orang yang menjalani pembedahan atau luka), untuk kesuburan lelaki dan wanita, dan lain-lain.

Vitalea for Children pula merupakan supelmen khusus untuk kanak-kanak yang dapat meningkatkan kesihatan  secara keseluruhan, meningkatkan sistem imun (tidak mudah jatuh sakit, demam, atau selsema), dapat membantu meningkatkan selera makan dan melengkapi keperluan nutrisi kanak-kanak terutamanya yang kurang makan buah-buahan dan sayur-sayuran. 

Sempena tahun baru ini, bagi yang tidak pernah cuba suplemen apa kata beri peluang kepada diri anda untuk jadikan pengambilan suplemen sebagai salah satu keperluan. Suplemen bukan untuk orang yang sakit sahaja. Cubalah hari ini, ambil secara konsisten dan lihat perbezaannya. 

Jika tak tahu nak mula dengan suplemen Shaklee yang mana, boleh contact saya. Tak perlu bayar pun, percuma je. 

Untuk pertanyaan tentang produk Shaklee dan untuk order sila hubungi:

Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS : 013-924 3387
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment