Wednesday, 6 January 2016

Anakku Dah Besar

Cepatnya masa berlalu. Macam baru je rasanya Ummi lahirkan Khadijah. Tiba-tiba je dah besar. Dah pun 6 tahun. 

Hari ni dah masuk hari ke 4 Khadijah ke Tadika KEMAS. Setakat ini nampaknya dia enjoy belajar kat situ. Nak kejutkan dia pun tak susah. Kadang-kadang dia yang bangun sendiri. Mudah-mudahan semangatnya berkekalan sampaila hujung tahun. 

Oleh sebab tahun depan dia dah nak menjejakkan kaki ke sekolah, harapan saya semoga Khadijah dapat membaca dengan baik tahun ini. Risau jugak dibuatnya bila dah pun 6 tahun tapi belum pandai membaca. Mak manalah yang tak bimbang kan? Ramai yang sebaya dengannya dah pun pandai membaca. 

Nak mengajar sendiri tak pandai (mungkinkah ini cuma alasan semata-mata?) Serius memang tak pandai nak mengajar. 


Doa Ummi untuk Dija - jadi anak yang solehah dan cerdik supaya dapat menjadi pencen kubur Ummi, disayangi kawan-kawan dan guru, pandai bergaul dengan semua orang, rajin belajar, rajin mengaji, hormati semua orang lebih-lebih lagi orang tua dan sentiasa dalam rahmat dan perlindungan Allah.

Promosi Januari 2016. Beli 2 botol Vivix
untuk dapatkan KEAHLIAN PERCUMA,
POS PERCUMA dan diskaun 5%.

Untuk pertanyaan tentang produk Shaklee atau untuk order sila hubungi:

Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS : 013-924 3387
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...