Monday 14 December 2015

Manfaat Vivix Shaklee Untuk Hampir Semua Jenis Kanser

Vivix Shaklee merupakan suplemen Shaklee yang premium. Ia juga digelar tonik ajaib kerana dapat membantu dalam menyembuhkan pelbagai jenis penyakit termasuk penyakit kronik. Antaranya, penyakit kanser. 

Kajian menunjukkan resveratrol dalam Vivix mampu menghalang kebanyakan kanser dalam tubuh manusia termasuk kanser payudara, kanser prostat, kanser perut, kanser kolon, kanser pankreas dan kanser tiroid. 

Resveratrol berfungsi melindungi dan membaiki kerosakan DNA (unit yang paling asas dalam tubuh manusia) yang terjadi kepada setiap sel setiap hari. Resveratrol juga dapat meningkatkan sistem imun untuk melawan kanser. 

Selain itu, resveratrol membantu mempercepatkan penyembuhan luka dan tisu yang rosak terutamanya selepas pembedahan, radioterapi, kemoterapi atau rawatan pembedahan lain. 

Resveratrol juga dapat membantu pesakit menghadapi kesan sampingan rawatan dengan lebih baik dan peluang untuk sembuh juga lebih tinggi. 

Kajian terbaru menunjukkan resveratrol dapat menghalang sel kanser dari menyerang organ-organ, sekaligus mencegah penyakit daripada merebak. 



Jika ada di kalangan saudara-mara atau sahabat handai yang menghidap kanser, usah tangguh-tangguh lagi. Share tentang kebaikan Vivix Shaklee kepada mereka. Mana tahu dengan usaha kita yang kecil ini dapat menyelamatkan satu nyawa. Lebih-lebih lagi nyawa orang yang kita sayang.

 



Untuk pertanyaan tentang produk Shaklee  atau untuk order sila hubungi:

Siti Nor Kamilah

ID 885322

SMS/Whatsapp 013-924 3387


No comments:

Post a Comment