Wednesday 9 December 2015

Cara Mudah Untuk Elak Tidur Selepas Subuh Supaya Dapat Masa Ekstra



Antara masalah yang biasa dihadapi dalam kehidupan seharian ialah rasa mengantuk selepas solat Subuh. Ia lebih-lebih lagi berlaku kepada mereka yang bangun awal iaitu sebelum Subuh. Bukan mudah nak elak tidur selepas Subuh.


Bila dah tidur lepas Subuh tu, kadang-kadang terlajak sampai 2,3 jam atau lebih. Kalau digunakan sebaiknya, masa tidur tu dapat digunakan untuk aktiviti-aktiviti lain yang mendatangkan faedah. Rugi sangat bila masa terbuang begitu sahaja. 




Saya juga biasa mengalami kesukaran untuk tidak tidur selepas Subuh. Lebih-lebih lagi bila bekerja sendiri di rumah. Dah cuba baca Al-Quran macam tips yang saya baca, tapi tetap tak jalan. Nak jogging atau exercise, masalahnya tak berapa rajin. 


Baru-baru ni, saya cuba ambil Cinch Energy Tea Mix sebaik sahaja bangun dari tidur atau ketika rasa mengantuk. Alhamdulillah, mata yang tak dapat nak buka jadi segar bugar balik. Taklah 3, 4 jam membazir masa dengan tidur. 




Cinch Tea mengandungi taurina yang dapat meningkatkan metabolisme dan sekaligus memberi tenaga. Ia sesuai diambil oleh semua golongan terutamanya student yang selalu study hingga lewat malam atau selalu mengantuk dalam kelas, orang yang selalu memandu jarak jauh seperti pemandu lori atau bas, atau sesiapa sahaja yang selalu rasa letih, mengantuk dan perlu tenaga ekstra. 


Ia boleh digunakan sebagai pengganti kopi, nescafe, minuman isotonik, soda atau manisan untuk galakkan kecergasan. Malah ia juga membantu dalam mengurangkan berat badan jika diambil secara konsisten. Cinch Tea merupakan salah satu suplemen dalam Set Kurus Shaklee. 
 


Beli sekarang dan dapatkan potongan harga istimewa. Untuk masa yang terhad sahaja. 


Promosi bulan Disember 2015. Beli 2 botol Vivix
untuk dapatkan KEAHLIAN PERCUMA,
POS PERCUMA dan diskaun 5%.


Untuk pertanyaan tentang produk Shaklee  atau untuk order sila hubungi:

Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS/Whatsapp 013-924 3387

No comments:

Post a Comment