Tuesday 22 December 2015

BUKU DOA

Anda ada impian? Pasti ada. Saya mempunyai terlalu banyak impian dan wishlist.

Sebelum ni, saya tulis doa secara spesifik atas kertas setelah dapat tips ni dari seorang mentor Shaklee. Dan baca list doa ni setiap kali lepas solat 5 waktu. Kertas ni saya bawa ke mana-mana termasuklah ketika bermusafir. Kerana antara doa yang tak ditolak ialah ketika bermusafir. Makin lama makin tebal kertas tu.

Jadi sekarang saya mula tulis doa-doa dalam buku ni pula. Impian saya yang terbesar untuk tahun 2016 ialah menjadi Master Coordinator Shaklee. (Antara cara untuk percepatkan usaha mencapai impian ialah beritahu impian tersebut kepada orang di sekeliling kita termasuklah keluarga dan rakan-rakan).


Antara doa yang bakal dimuatkan dalam buku ini ialah doa yang saya dapat daripada Master Coordinator Shaklee untuk melangsaikan hutang dan memperoleh rezeki yang banyak :

"Ya Allah, berikanlah secukupnya kepadaku rezeki yang halal supaya tidak sampai termakan yang haram, dan perkayakan aku dengan kurniaan-Mu, sehingga aku tidak memerlukan selain daripada-Mu." (Direkodkan oleh Tirmizi dan beliau menjelaskan hadis ini hadis hasan).

Dibaca 100 kali selepas solat tahajud atau bila-bila masa.

Promosi bulan Disember 2015. Beli 2 botol Vivix
untuk dapatkan KEAHLIAN PERCUMA,
POS PERCUMA dan diskaun 5%.

Untuk pertanyaan tentang produk Shaklee  atau untuk order sila hubungi:

Siti Nor Kamilah
ID 885322
Facebook : Siti Nor Kamilah


No comments:

Post a Comment