Sunday 18 October 2015

Pengedar Shaklee Jerteh, Terengganu

Assalamualaikum. Saya merupakan pengedar sah Shaklee (Shaklee Independent Distributor) sejak tahun 2012. Saya bernaung di bawah Group Mamafaiz dan Jutawan-jutawan Shaklee atau lebih dikenali sebagai Group Jutawan Shaklee. 

Shaklee tidak dijual di farmasi atau toko-toko jamu atau di mana-mana outlet. Jika ada, anda perlu tahu ia bukanlah stokis Shaklee kerana Shaklee tiada stokis. Shaklee hanya mempunyai cawangan di beberapa buah negeri termasuklah salah satunya di Kota Bharu, Kelantan. Selain daripada cawangan tersebut, Shaklee hanya boleh didapati melalui pengedar yang sah macam saya. Jika anda berada di Jerteh, boleh dapatkan vitamin Shaklee melalui saya.

Saya komited dalam bisnes Shaklee di mana ia merupakan bisnes yang saya jalankan secara sepenuh masa. Jika anda membuat pembelian dari saya, saya boleh dihubungi bila-bila masa sahaja tanpa risau jika lost contact. Saya boleh dihubungi melalui sms, call, whatsapp, telegram melalui no. 013-924 3387. Emel ohvitamin@gmail.com. Atau pm di Facebook : Siti Nor Kamilah. Untuk maklum balas yang segera boleh sms atau whatsapp.  



1 comment: