Wednesday 12 August 2015

Time freedom dan financial freedom dengan Shaklee

Alhamdulillah syukur sangat sebab 'terjebak' dengan Shaklee. 

MLM Shaklee bukan macam typical MLM. Yang sering digembar-gemburkan oleh sesetengah orang :
-  Modal berpuluh ribu - sampai terpaksa buat loan bank.

-  Paksa orang join ahli.
-  Paksa orang beli barang
- Kumpul stok produk banyak-banyak. Last last simpan bawah katil. Atau jual di bawah harga ahli.
-  Meeting larut malam.
-  Tayang kereta mewah untuk tarik prospek.


Dan banyak lagi ciri-ciri typical MLM. Distributor Shaklee yang sebenar takde pun ciri-ciri yang disebutkan kat atas tu.

Untuk mula bisnes dengan Shaklee hanya RM 69 diperlukan.
Tak perlu simpan stok - malah hanya order apabila terima bayaran daripada customer. Tak perlu dahulukan duit kita pun.

Meeting sampai tengah malam lagila tak pernah. Sebab bisnes Shaklee ni rata-ratanya dijalankan secara online. 

Jadi hanya berhubung melalui media sosial sahaja - fb, whatsapp, telegram dan sebagainya. Langsung tak nak keluar rumah pun takpe.

Dan peluang yang ditawarkan oleh Shaklee adalah limitless. Sama ada dari segi income, percutian dan sebagainya.

Saya suka tengok master Shaklee yang kerja dia asyik travel je. Travel oversea pulak tu. Dah jadi macam kerja utama.

Bila income dah berkepuk-kepuk (dah dapat financial freedom), kita boleh lakukan apa sahaja yang kita sukai tanpa perlu fikir pasal duit lagi.

Dan yang paling penting, selain financial freedom, time freedom pun boleh dapat jika buat Shaklee sungguh-sungguh.

Kalau nak tahu, antara faktor pendorong saya untuk join Shaklee ialah time freedom.

Macam yang saya sebut kat atas tu. Saya suka bila dapat urus masa sendiri tanpa perlu terikat dengan jadual kerja pejabat 8 pagi-5 petang.


Saya nak ada masa yang banyak untuk family terutamanya anak-anak. Nak pergi bercuti anytime, takde masalah bila kita bekerja sendiri.


Tak perlu approval boss lagi.

Time freedom dah dapat. Jadi sekarang on the way untuk dapatkan financial freedom. Ya tak mustahil. 

Saya yakin dan saya percaya saya mampu mencapainya dalam masa kurang 5 tahun dengan Shaklee. Insya Allah. 

Jika anda mempunyai impian untuk mendapat time and financial freedom, usah ragu-ragu untuk join kami.

sms/whatsapp 013-924 3387


No comments:

Post a Comment