Wednesday 6 May 2015

Vitamin Shaklee Free Untuk Kecergasan Badan

Tahun 2015 genap 100 tahun multivitamin pertama di dunia dicipta iaitu pada tahun 1915. Vitamin itu sendiri berasal daripada perkataan vitalized-mineral yang disingkatkan. Vitamin dicipta oleh pengasas Shaklee iaitu Dr Shaklee. 

Memang saya tak sangka langsung. Sebelum join Shaklee ni manalah saya tahu. Yang saya tahu masa tu, ianya selamat, halal, dan juga berkesan untuk menjaga kesihatan. Dah study baru tahu. Rupanya keputusan saya untuk konsisten dengan suplemen Shaklee adalah pilihan yang tepat. 

Sempena ulangtahun ke - 100 ini, Shaklee bermurah hati untuk beri multivitamin Shaklee iaitu Vita-Lea secara PERCUMA. Tapi ada syarat-syaratnya iaitu :

1. Jadi ahli Shaklee dengan pendaftaran sebanyak RM 79.60 (termasuk pos)
2. Beli mana-mana produk Shaklee (serendah RM 33.75)

Dengan memenuhi syarat di atas, anda layak untuk mendapat sebotol Vitalea yang berharga RM 88.75 secara PERCUMA. Untuk stok 4 bulan tu. Memang jimat.

Sebelum tu, saya kongsikan manfaat Vitalea secara ringkas : 




Pendek kata, Vitalea sesuai untuk semua bermula dari usia 12 tahun ke atas. Tak suka makan banyak-banyak vitamin? Inilah jawapannya untuk anda.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan order :

Siti Nor Kamilah
SID 885322
SMS/Whatsapp 013-924 3387




No comments:

Post a Comment