Monday 18 May 2015

Testimoni Set Mengandung Shaklee : Kurang Morning Sickness dan Tiada Masalah Kebas Kaki

Salam. selalu baca testimoni dari geng GBS ni. harini saya nak share pula testimoni dari saya. Saya start makan shaklee ni masa mengandungkan anak yang kedua. Masa mengandungkan anak yang pertama, alah saya memang teruk. sampai muntah-muntah yang kuning tu. memang pahit sungguh. 

Anak yang kedua ni saya kena juga, tapi tak lama, sebab kakak saya suruh try set trial EU Four Set tu (B-Com , Vita C, Vitalea & Ostematrix). Alhamdulillah kurang sikit Morning sickness. yang paling berbeza masa mengandung anak pertama dan kedua ni ialah masalah kebas--kebas di kaki. memang lansung tiada. 

Terima kasih pada kakak saya sebab kenalkan shaklee ni. ikutkan saya ni memang malas makan ubat. tapi bila dah ada kesan yang positif, Alhamdulillah saya tetap teruskan makan shaklee ni. Sekarang ni pon saya masih teruskan makan shaklee sebab memang sangat-sangat serasi dengan saya.




Untuk pertanyaan dan order hubungi :

Siti Nor Kamilah
ID 885322
SMS/Whatsapp 013-924 3387

No comments:

Post a Comment