Tuesday 8 July 2014

Diet Dalam Bulan Puasa Dengan Cinch Shake Shaklee

Ramai ambil kesempatan untuk diet ataupun perkataan yang lebih tepat - kurangkan berat badan dalam bulan puasa. Saya pun tak ketinggalan. Cara saya, dengan Cinch Shake Shaklee. Sebelum ni, bulan puasa pun jarang berat badan saya turun. Jadi kali ni saya decide untuk try Cinch Shake Shaklee untuk diet.

Hari ni third day bersahur dengan Cinch ShakeGreat! Biasanya kena makan nasi atau paling kurang pun makan roti. Rupa-rupanya kenyang jugak walaupun ambil cinch dan kurma je. Kenyang sampai la waktu berbuka.


Diet Dalam Bulan Puasa Dengan Cinch Shake Shaklee


Menurut nutritionist Shaklee, Cinch Shake diambil sebagai pengganti makanan, contohnya nasi atau hidangan berat yang lain. Jadi jangan la pula makan nasi lepas ambil Cinch Shake ni. Tu bukan diet namanya.

Cinch Shake ni protein, daripada non-gmo soya. Sebab tu ia mengenyangkan. Lepas ambil Cinch Shake, elakkan ambil protein seperti ayam dan daging. Sebaliknya, ambil bijirin, sayur-sayuran atau buah-buahan. 


Cara Ambil Cinch Shake Dalam Bulan Puasa


Cara saya, ambil Cinch Shake semasa sahur. Dan beberapa biji kurma. Last sekali saya ambil Performance Drinks.  


Nutririonist Shaklee kata, ambil Cinch Shake supaya tubuh fit dan bentuk badan tetap cantik walaupun tengah diet. Kebanyakan produk pelangsingan lain menyebabkan kehilangan lemak dan pada masa yang sama kehilangan otot. 

Jadi, kurus tapi takde shape. Maknanya kurus tapi tak cantik la. 

Tapi tidak dengan Cinch Shake. 

Nak tahu cara pengambilan Cinch Shake yang betul untuk mendapat kesan yang optimum?

Dengan setiap pembelian melalui blog ini anda akan mendapat tips eksklusif tersebut. 


3 Perisa Cinch Shake 


Terdapat 3 pilihan perisa Cinch Shake iaitu Cafe Latte, Chocolate dan Vanilla

Favourite saya? Tentunya Cafe Latte. 

cara kuruskan badan dengan cinch shake shaklee pada bulan puasa


Hubungi saya : 

Kamilah Mustapa
SMS/Whatsapp 0139243387

No comments:

Post a Comment