Sunday 6 July 2014

Ambil Cinch Tea Untuk Elak Mengantuk di Tempat Kerja


Dah lama saya tak minum teh masa sahur sejak tahu teh bersifat diuretik iaitu ia membuatkan kita buang air kecil lebih kerap. Ini menyebabkan air dalam tubuh makin kurang dan menyebabkan hidrasi. 

Kesannya, kita akan mudah rasa kering tekak dan cepat letih.


Ingatkan same goes with cinch tea. Rupanya tak. 


Kandungan kafein dalam cinch tea sangat sedikit berbanding teh biasa. Jadi ia tidak memberikan kesan diuretik atau kurang kesan diuretik. 

Dan sesuai diambil semasa sahur untuk memberikan kita tenaga.

Plus membantu untuk kekal SEGAR untuk solat subuh. 

Tak rugi langsung saya pecut ke Shaklee KB Branch semalam untuk Health and Wellness Talk.

Banyak ilmu free yang saya dapat. 


Untuk yang bekerja especially, sangat bagus ambil teh ni.

Tiada lagi masalah mengantuk di tempat kerja. 

Tapi bukanlah saya suggest ambil kat tempat kerja. Maksud saya, ambil masa sahur :)

-input daripada nutritionist Shaklee-

Berikut merupakan testimoni daripada seorang ibu hamil yang berjaya tinggalkan tabiat minum kopi untuk hilangkan mengantuk setelah cuba Cinch Tea.


Ubat Tahan Mengantuk Tanpa Dadah: Cergas Sokmo! from iReach HD on Vimeo.


Jika mempunyai seberang soalan tentang cara pembelian, anda boleh hubungi saya. 

Siti Nor Kamilah
ID Shaklee 885322
Call/SMS/Whatsapp 013-924 3387





No comments:

Post a Comment