Sunday 24 November 2013

Khabar Gembira Daripada Pengguna Shaklee

Alhamdulillah. Sekali lagi. Hari ini saya mendapat khabar gembira daripada pengguna Shaklee. Beliau mencuba ESP untuk masalah kulit beliau. Jadi sebagai free gift saya hadiahkan alfalfa dan vitamin E.

Dalam masa tidak kurang daripada dua minggu, beliau berkongsi feedback dengan saya. Setelah mengambil ESP dan alfalfa.

Katanya, bestla ambil ESP dan alfalfa ni. Rasa ESP tu sedap sangat. Badan pun rasa lain macam. Lebih segar. Lebih ringan. Kat tempat kerja sekarang ni pun dah jarang rasa mengantuk macam dulu. Nanti dah habis nak orderla alfalfa tu.

Best kan bila dapat berita macam ni? Lagi bersemangat saya nak share kebaikan Shaklee dengan semua, terutamanya suplemen untuk kulit. Sebab kat luar sana terlampau banyak produk kecantikan yang menjanjikan putih dalam masa 3 hari dan sebagainya yang agak menakutkan saya.

Malangnya ramai yang belum sedar tentang bahaya produk kecantikan yang sah-sah tiada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dan mengandungi bahan-bahan yang berbahaya untuk kesihatan, sehingga mampu menyebabkan kanser.

Jika anda ingin mencuba rangkaian produk Shaklee untuk kecantikan kulit yang selamat dan berkesan, boleh hubungi saya untuk dapatkan khidmat nasihat percuma sebelum pembelian.

Sms 013-924 3387 untuk maklum balas yang segera.

No comments:

Post a Comment