Sunday 24 November 2013

Diari WAHM-to-be : Before You Quit Your Job

Sebagai persediaan untuk menjadi Work at Home Mom, saya suka mencari bahan rujukan yang berkaitan. Antaranya, saya suka baca blog Puan Masayu Ahmad iaitu www.naufalsayang. blogspot.com.

Di Malaysia belum banyak lagi blog yang berkaitan, jadi blog inilah satu-satunya rujukan buat saya. Kalau blog oversea banyakla tapi tak suka sangat nak baca. Hehe.

Selain itu, saya suka beli buku. Yang terbaru, saya beli buku yang telah lama saya cari - Rich Dad's : Before You Quit Your Job melalui Mphonline.com. Sukanya.

Buku ni belum ada terjemahan dalam bahasa Melayu. Cari punya cari jumpa kat mphonline.com. Yang best lagi, dapat diskaun pulak tu.

Daripada RM 66.90 dapat RM 47.++ je termasuk pos. Jimat banyak tu. Alhamdulillah. Boleh beli lagi lepas ni.

Baru je habis baca tapi tak berapa nak faham sangat. Nampaknya kena ambil masa untuk baca semula berulang kali lagi. Jika anda berhasrat untuk berhenti kerja, this book is a must!




No comments:

Post a Comment