Thursday 3 October 2013

Testimoni : Kulit Cantik, Parut Jerawat Hilang

Dah lama tak berkongsi testimoni. Testimoni ini saya ambil daripada blog upline saya www.bigsmilezone.blogspot.com . Masalah jerawat, parut memang tidak dapat dielakkan lebih-lebih lagi di kalangan remaja yang sedang meningkat dewasa. 

Sebelum saya kenal Shaklee, saya fikir masalah ini hanya boleh diselesaikan dengan produk kecantikan seperti krim atau pun dengan mendapatkan rawatan di pusat-pusat kecantikan, macam New York Skin Solutions tu.

Rupanya ada cara yang lebih selamat dan berkesan. Iaitu dengan mengambil suplemen. Kesihatan dan kecantikan dari dalam. Dan tak perlu risau tentang penggunaan bahan kimia yang membahayakan kesihatan seperti yang terdapat dalam kebanyakan produk kosmetik dan kecantikan. Dah ramai yang mengakui keberkesanannya. Jom lihat testimoni tersebut :

*********************************************************************************

Saya nak kongsi testimoni customer saya, Cik Yan yang konsisten dengan pengambilan suplemen SHAKLEE sejak Oktober 2011.

Sebelum ni Cik Yan memang ada masalah jerawat. Walaupun bukan jerawat batu, tapi kesan parut jerawat memang kurang menyenangkan kerana mengambil masa yang lama untuk hilang. Biasanya belum pun hilang parut lama, jerawat baru pula timbul. Kulit pun agak kusam dan tak bermaya.

Dah bermacam jenis produk luaran yang Cik Yan cuba. Ada yang ok dan ada juga yang semakin memburukkan keadaan. Kalau ada yang berkesan pun, tidak berpanjangan.. masalah yang sama akan timbul lagi. Alhamdulillah, terbuka hati Cik Yan nak cuba pulihkan masalah kulitnya dari dalaman dengan mengambil suplemen SHAKLEE.

Bulan pertama, perubahan wajahnya tidak begitu ketara. Tapi bila masuk bulan kedua, kawan-kawan dan ahli keluarga mula menegur wajah Cik Yan semakin berseri - kebanyakan parut dah pudar, dan ada yang hilang!

Produk yang Cik Yan ambil : Vitamin C, Vitamin E, B-Complex dan Alfalfa. Selain itu, dia juga mengamalkan minum air masak secukupnya. 


*******************************************************************************************

Nampak jelas perbezaannya. Produk yang beliau ambil ialah set D (vitamin c, b kompleks dan vitamin e) serta alfalfa. 

Vitamin C ~ memulihkan sel dan membina kolagen.
B kompleks ~ salah satu faktor menyebabkan jerawat berlaku ialah kekurangan vitamin B6.
Vitamin E ~ merupakan anti-oksida yang melindungi sel tubuh daripada radikel bebas dan membantu memulihkan dan mengurangkan kesan parut.



Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.
Alfalfa ~ untuk detoks.


Nak cuba vitamin seperti di atas? Hubungi saya :

Siti Nor Kamilah

Shaklee Independent Distributor 
ID 885322
SMS/Telefon : 013-924 3387
E-mail : ohvitamin@gmail.com
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment