Friday 4 October 2013

Sistem Online Shaklee : 10 Minit Dah Selesai

Bulan Oktober merupakan bulan yang sangat bermakna kerana setelah 3 tahun menunggu, akhirnya sistem online Shaklee berjaya direalisasikan. Jika sebelum ini order dibuat melalui walk-in ke cawangan Shaklee, emel, faks dan melalui telefon, kini ia jauh lebih mudah. As easy as ABC. Dengan sistem online Shaklee : 10 minit dah selesai untuk satu-satu order. Best sangat.

Sebenarnya sistem ini dah bermula pada 2hb Oktober 2013 tapi saya baru berjaya buat order untuk pertama kali pada hari ini. Dah try sebelum ni tapi tak berjaya sebab tak tahu nak isi maklumat untuk pembayaran. Dengan panduan daripada sahabat-sahabat dalam support group Facebook kami akhirnya berjaya juga saya buat order. Alhamdulillah.


 

Apa yang best sangat tentang sistem online Shaklee ni?

  • 100 % online.Yang jauh, yang dekat. Semua boleh buat order. Malah jika berada di luar negara pun, order masih boleh dibuat seperti biasa.
  • Tak perlu lagi call Shaklee untuk membuat pertanyaan tentang UV lebih-lebih lagi masa dekat nak closing (Stress tau bila call tak dapat-dapat ni).
  • Jimat masa dan wang. Apabila guna sistem online ni, dah tak perlu nak call (jimat wang), emel (jimat masa). Tenaga pun boleh jimat.
  • Sebelum ini bonus Shaklee hanya dibayar ke akaun Maybank. Kini mana-mana bank pun boleh. Satu pembaharuan yang sangat memudahkan pengguna-penggunanya.

Secara keseluruhannya, sistem online Shaklee amat mudah dan saya percaya ia bakal melonjakkan lagi sales Shaklee selepas ini. Insya Allah.

Jika anda ingin memulakan bisnes Shaklee, inilah masanya yang paling tepat. Usah berlengah lagi. Come and join us!

Hubungi saya segera :

Siti Nor Kamilah

Shaklee Independent Distributor 
ID 885322
SMS/Telefon : 013-924 3387
E-mail : ohvitamin@gmail.com
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment