Monday 30 September 2013

Motivasi : Magic Session Pantai Timur Group Jutawan Shaklee

Pada hari Sabtu yang lepas, 7.9.2013 saya telah menghadiri Magic Session Jutawan Shaklee Pantai Timur bertempat di Residence Resort Paka, Terengganu yang julung-julung kali diadakan. Ia bolehlah diibaratkan sebagai seminar motivasi untuk pengedar-pengedar Shaklee di bawah Group Jutawan. Kenapa ia begitu istimewa? Kerana buat pertama kalinya ia diadakan secara besar-besaran dengan kehadiran 8 orang Master Coordinator.      

Imej Google
  
Bagi anda yang belum tahu, Master Coordinator merupakan pangkat tertinggi dalam Shaklee. Dan pendapatan minimum seorang Master Coordinator ialah RM 30,000.00 sebulan. Banyak kan? Mungkin bagi sesetengah orang tak banyak. Tapi bagi saya yang berpendapatan 4 angka sahaja ni, jumlah tersebut sangat-sangatlah banyak. 

Magic Session ini diadakan mengikut zon. Sebelum ini ia telah dibuat di Utara. Selanjutnya ia akan diadakan di Miri untuk orang Sabah dan Sarawak. Sebelum ini seminar seumpama ini dikendalikan oleh Presidential Master Cery iaitu pengasas Group Jutawan sendiri. Tapi kali ini Master-master lain pula yang mengambil alih. PM Cery hanya sebagai 'pemerhati'. Maklumlah Group Jutawan kini dah semakin berkembang dengan keahlian kira-kira 8,000 orang. 

Tak banyak yang boleh saya ceritakan. Jom tengok gambar je la ye!

Penuh dewan - orang Pantai Timur yang bersemangat!

Barisan Master Shaklee (dari kiri) : Presidential Master Cery, Master Farihah, Master Ruziah, Master Iffah, Master Farah Wahida, Master Zura, Master Wan Muliani dan Master Nur Zahirah
 
Sesi penutup - potong kek

Cupcake epal
 
Master Iffah - suka dengar dia bercakap

Master-master yang sempoi. Family-friendly Shaklee event. Depan stage ni, bukan belakang.

Last but not least, Presidential Master Cery yang dikagumi

Nak join Group Jutawan Shaklee under PM Cery? Hubungi saya :


Siti Nor Kamilah

Shaklee Independent Distributor 
ID 885322
SMS/Telefon : 013-924 3387
E-mail : ohvitamin@gmail.com
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment