Saturday 20 July 2013

Testimoni : Chicken Pox Sembuh Dalam Masa Seminggu Sahaja

Testimoni yang terbaru ini diambil daripada FB Master Zura. Amazing. Sebab chicken pox boleh sembuh dalam masa seminggu sahaja. Masa saya kena dulu rasanya lebih daripada 2 minggu ambil masa nak sembuh. Dengan rasa gatal lagi. Memang tak selesa. Parut kat muka pun masih ada sampai sekarang.     


  




Ok jangan senak pasal ESP..!! Meh nak share testimoni syok sendiri.. hahahaa.. ermm saya paling gerun dengar perkataan chickenpox.. serius sangat-sangat takut.. lagi pulak tak pernah kena dari kecil.. sebelum ni rasa selamat je..

Tapi rupanya panas tak sampai ke petang.. hujan di tengah hari.. ohh seram sejuk sedih semua ada laa.. ditambah pula saya di awal mengandung.. ada yang advice suruh gugurkan baby.. oh no..!!

Nak dijadikan cerita.. memang teruk gila chickenpox itu menyerang.. sampai rasa agaknya orang kene AIDS macam ni ke.. hahahaa.. tapi mujur saya ada SHAKLEE.. ini bukan overclaim ok.. ni pengalaman saya.. dengan SHAKLEE saya kembali suci hanya dalam tempoh seminggu.. sampai ada yang tak percaya betul ke kene chickenpox..

Apa yang saya ambil..?? Memula risau sangat.. sebab nak makan vit e tak boleh.. gla lagi laa harapan kan.. so saya konsisten dengan Nutriferon, bcomplex, vit c, ESP tentunya.. N paling utama.. hari2 mandi dengan BASIC H dan NUTRIWHITE. Dua ni jadi sabun mandi saya sepanjang diserang oleh ayam nie..!! N hasilnya.. dalam masa lebih kurang seminggu.. sangat amazing..!!


Ini pula cara wanita ini menghilangkan parut chicken pox nya.


Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.
 

Siti Nor Kamilah

Shaklee Independent Distributor 
ID 885322
SMS/Telefon : 013-924 3387
E-mail : ohvitamin@gmail.com
Facebook : Siti Nor Kamilah



2 comments:

  1. Assalamualaikum
    Terlewat singgah dari segmen Singgah Sahur Salam Ukhwah OhBlogger Malaysia - http://www.diarymama.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. Terlewat reply. Terima kasih singgah sini :)

      Delete