Tuesday 9 April 2013

Kulit cantik dan jeragat pudar - Testimoni kolagen




Kolagen Shaklee merupakan produk terbaik untuk kecantikan kulit. Memang tak dapat dinafikan lagi. Lihat sahaja testimoni ini yang diambil daripada group tertutup Shaklee. Memang buat saya 'jealous'. Kena rajin-rajin makan kolagen ni kalau nak dapat kulit cantik bak telur dikupas. Apa kata pengguna kolagen yang juga merupakan pengedar Shaklee ni?

''Picture dua-dua ni memang picture asli. Tak pakai mekap ke apa. Sebab tu korang boleh tengok lagi kesan pigmentasi yang semakin samar-samar tu. Kalau sekiranya saya apply foundation memang kesan tu hilang rata je dengan kulit. Dulu kakak saya sendiri selalu suruh saya guna naturactor bagai hehehe. Cuma saya sendiri masih pelik kalau bersih tang-tang. Dah bertahun-tahun dengan jeragat ni. Semakin teruk bila mengandung. Menjadi-jadi.

Jadi saya ambil keputusan. Biarlah saya tunggu hilang sendiri je dengan suplemen Shaklee ni. Tak payah susah-susah nak sembunyikan. Sebab saya yakin ia akan hilang. By the way umur saya masih 24 tahun (Salam perkenalan. Saya mama 3 anak kecil. Ramai pulak duk pm saya panggil akak. Segan hikhik).

Kesan utama collagen ni. Sangat terasa kulit kita lembut je. Semakin cerah bukan kat muka je. Tapi semua-semua. Kesan calar-calar, sunburn. Semua takde dah. Sebab saya dulu ni memang ahli persatuan. Aktif berjemur, berkhemah sana sini.''

Memang marvellous! Selama ni saya ingatkan nak cantik kena pakai kosmetik. Rupanya saya silap. Dengan suplemen nyata lebih berkesan. Kecantikan dari dalam - bak kata orang. Jadi jika inginkan kulit yang cerah, lembut, bebas jeragat, bebas parut dan  lain-lain lagi, anda tahu produk apa yang perlu anda ambil. 

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mengenai produk :

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR - ID 885322
Siti Nor Kamilah
SMS/Telefon : 013-924 3387
E-mail : ohvitamin@gmail.com
Facebook : Siti Nor Kamilah

No comments:

Post a Comment